Sunday, June 15, 2008

mase yg dtunggu bakal tiba

Assalammualaikum...pada diri ku sendri...dan pada sesape jek ah yang membace...
hohoho..pada jam 12.26 pg..di depan laptop hp...mak aku punye...opis punye daa...
aku ingin berkongsi luahan yang berada di dlm ati tulos aku neh..
hahaha..
bukan ade ape pon..
juz...nak menaip untuk kesukaan ati...
ahhahha...
setel suda...assignment yang aku wat..
tak taw ah btol k idak kan...
terpulang pada..lec...
hmmm....

aku neh punye bersenang lenang..dekat sini..
padahal...ari rabu anh test da...tak sedao2..lagik...ades2...
pana2...pe nak jadi daa...
ahahhaaha...
takpe2...sok start....ape nak jadi2 ah...aku akan lebih bersedia...
tidak kire apa jua akan terjadi..
seminggu due neh aku kne lebih fokus..n no tyme for play2...
hohohoho....
Ku mohon pdaMu Tuhan...agar dikuatkan segala semangat yang bakal menempoh ujian....Mohon dilapangkan hati...agar ilmu dapat memasuki dgn rela hati...huhuhu...
Mohon pada mu...Ya Allah...
Pada mu ku berserah..
sesungguhnye...hidup mati ku...hanya kerana Mu Ya Allah...


wassalam...

No comments:

Pengajaran buku "Berdua Masih Lebih Baik" oleh Aiman Azlan - Menzahirkan penghargaan

Salam Sejahtera kepada semua. Setelah sekian lama tak baca buku, kini aku kembali berjinak dengan buku. Dengan percubaan 1 hari 1 helai, kin...