Posts

Showing posts from August, 2008

selesai sudaa...

hehehe....

Salam...sejahtera...kembali...
bersame aku di sini...diri sendiri...jam tepat pkul 5.35 pg...pada tarikh keramat...nakcuti sem ar katekan...tak sabo plak...
aku nak balik!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahha
giler aku tak tido satu ari nih..
xcayes aku...
siap dapat on9...kat dlm bilik akus sendrik...
waaaahhh...mengkagumkan...
ahahhaah....
aku suke2....
tapi pagi nnt blajao cene...aku pon tak taw laer...

hmmm...
stakakt neh..satu2.masalah aku da selesaikan...w
alopon x sumer...
slow2 arkan beb?
hahha
pe ler aku membebel sorg2 neh/..
nak tido....katil pnoh ngn brg2...hahaha...
pemalas btol aksu neh...
tah arbeb...
nseb bek aku dpt on9..lps abe swat kije...dibuatnye...td dpt...hahaha...
alamat tak abes agi ar kije aku...hahahaa


syukur nikmat...da siapp....

skrg tinggl nak blik jb...n ab repot punye soklan...gane ea....
aiyakkk....
hmm...
tu jeklar nak kabo...luah sekali skale...
pe slhnye...hehehe

k...
moga pada hari jumaat yang mulia ini....kite akan diberkati oleh Allah hendaknya...
amin....
wasalam
Salam sejahtera...........

di sini aku ingin mereleasekan tensenku..yang berlambak atas kepale...eh2...ape kat atas daa...kat dlm pale otak akuu...

aku kini berada dlm kedaan agak tertekan./..dgn pelbagai perkara yang berlaku dlm idop aku...sekarang inih...secare serentak..itu lah yang mencabar otak...fizikal serta mental...

suke2 suki aku meniap....padahal...keje berlambak tak siap lagi...lab repot sok tak wat lagi...kejap lagi dlm mase 10 minit da nak ade kelas...
bley plak aku menaipp ea...
hahahaha

suke akus ar nak menaip...smbil menaiktarafkan skill menaip akus....
hohoho...

bukan ape...
aku hnye nak meluah...
rese nak jerit kat cni kang..
org ingt len plak...org gile mane ler..jerit2 kat library neh..
da ar library...mmg tak padan ar aku nak jerit.t...
ahhaha

tah ar...
satu2 prob yg timbul...
mmg menguji daya thn mental otak rambut aku supaye tak gugur..

huhuhu...
aku ade maslah.
itu kenyataan..
cara nak selesai..
sumea bergantung padaYeah..
Takde sape2 yg bley tolong...melainkan tuan punye diri...
Hm…