Sunday, April 12, 2009

hmm...blur..('-')

salam2...
skrg jam 3.59 pg..
aku msih segar di pagi2 yg indah...hari isnin...tanggal..13.4.09...
warghh..
tanpa ku sedari..
pale ku agak eksengalan sket akhir2 ini..
aku ke bluran..
otakku..
masih berada di awangan..x moh balik2..
p mane tah..
aku pon x taw..hohoo

mane nak dapat semnagat nak blaja nehh.
arghh..
tulunnn.....

aku kini...gelisah...resah...susah..
hohoho..saje cari perkataan yg lebih kureng blakangnye

tapi memang ah...blur sebentar....huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~

YA Allahh....bantulah hambaMu ini....

wasalam

Pengajaran buku "Berdua Masih Lebih Baik" oleh Aiman Azlan - Menzahirkan penghargaan

Salam Sejahtera kepada semua. Setelah sekian lama tak baca buku, kini aku kembali berjinak dengan buku. Dengan percubaan 1 hari 1 helai, kin...