Sunday, June 28, 2009

BerAkhiR suda~

3.53am.

salam.sejahtera.sgt gile..sebb aku x tido lagi skrg.sgt x btol.n aku sungguh x caye.

eh seblom tuh.bersyukur ke hadrat ilahi kerna dgn limpah kurnianye.aku da selamat samapai umah setelah penat bekerja setelah sebulan.sungguh.aku bersyukur.
aku da abes kije!!!!~~~~hooray~~!
haha...

gilers x leh blaa..aku x tido lg..padahal lagi beberape jam..aku ade appointment gigi..jam 9 pg..

senanye..

aku ade satu cter..

tapi..mgkn akan bersambung slps ini..sbb aku takot xde tenaga..nak berjumpe doc sok pagi..ape2 pon..

hoooraaayyy!!~~~

aku da abes kije~!!!lalala~~!!

No comments:

Pengajaran buku "Berdua Masih Lebih Baik" oleh Aiman Azlan - Menzahirkan penghargaan

Salam Sejahtera kepada semua. Setelah sekian lama tak baca buku, kini aku kembali berjinak dengan buku. Dengan percubaan 1 hari 1 helai, kin...