2010 Menjengah....

Salam sejahtera..kepada diriku sendirik..eh ade orang lain bacekah?macam takde jep..hehe...itu yg aku suke senanye..
blog yg aku wat neh..aku ingt untuk tatapan aku jep..tapi kalo orang len nak bace gak..sile kan layan je lah ye..

hanya luahan yang lame xdiluahkan jep..

hmm..pejam punye pejam..tido la jadinye..

ehh...senanaye nak akte..pejam kelip2..pejam kelip..2010..da pon menjengah selama 11 ari..
sekejap btol masa berlalu...2009..telah berlalu..

pelbahai verita...pelbagai cabaran telah ku alami..

dgn..kesempitan wang yg teramat...
dgn perangai rumate yg macam...(*^&^%&$...utang tak reti nak bayar..
dgn bljar kete yang fail kat 3 pepenjurunye..

hhoho..memacam..

yang pasti sumer tuh telah berlalu..
kini tahun baru sedang menjengah..
untuk aku bersedia menempohnye..
sudahkah aku bersedia??huhuh

Bersediakah aku..

kini sem baru tlh ku intaii..dan kini akan ku alaminye..

walopon jam kredit x sebanyak sem lepas....
tapi..
kos yg aku amek smkin lame smakin mencabar..

tajok projek..sudah mule bermain2 di fikiran..tapi..masih blur agi ar..

bukan senag nak wat projek..

tapi inilah yg akn aku hadapi..

dgn program persatuan yang berlambak..

pergh..
mmg kne bijak menguruskan masa...

kalo x...tewaslah aku sebbelom berperang...
hoohoho mmg aku mmg luah beanao laa..kalo ceni gayenye...
hahha


da bape ari tido lewat..
tapi baru kali neh aku terasa fenin satu badan..

ini mst gara2 tekanan darah x cukup kuat..
huhu


dari dulu aku mmg susah nak pas untuk derma darah...sbb stiap kali nak derma jep..mst misi tuh cakpa..

maaf dek..
tekanan darah awak rendah..
awak x layak untuk menderma...

woh bunyi cam kejam...
tapi...

aku lah yang mengejam kan diriku sendiri..hohoh..
maaf badan..
aku rase..aku da makan sebaiknye...

tapi apekan daye...tekanan darah tetap rendah..kiarhh.~~

kene makan banyak ati...tapi aku x suke ati...

kne mkn bnyak sayo...n buah..or kerang..

hohoh...

ape nak wat..makan2...mmg sedap...

tapi gaye makan jep x kene...

ape la aku merepek neh an....

sendri pon tada taw...layan aja la...x nak layan suda...ape aku kesah...hahaha

penat dok mencari tajok untuk projek ...gua p layan luahan hati pule..ahahaha...

kan da samapai sini da...heheh...

Semoga..aku dapat wat yang terbaik untuk tahun baru ini..

Hanya kepada Kau ku bermohon Ya Allah..
Berikanlah petunjuk pada HambaMu ini Ya Allah..
Sunngguh hanya Kau lah yang mengetahui segalanya..
ampunkan dosaku...
ampunkan dosa..semua muslimin muslimat yang masih hidup atau yg telah meninggal dunia...Ya Allah..

hidupku..mAtiku...hanya kerana Mu Ya Allah...
'

wasalam..

Comments

Popular posts from this blog

Master complete Phd on the way

Tarekat Naqsabandiah Al-Kholidiah

Moodd....Y?