Tuesday, January 19, 2010

TekanAn~

aku kini..
berada keadaan dalam kritikal...
kritikal apekah??

tidak...aku masih dari segi fizikalnya...
tapi kurang sehat dari segi mentalnye....

YA Allah..sajalah yang tahu apa yang berlaku...

Berbagai2 pekerjaan yang tak diundang telah aku dapat...ketika ini...


satu2...aku cuba untuk aku selesaikan satu persatu...


mAsalah Apekah yang aku hadapi???!!!

1)dalam pale otak aku skrg neh...tajuk untuk projek x dapat2 lagi..

ini mungkin salah satu mslh idop yang x pernah selesai selagi aku xdpt ape yang aku nak cari...YA Allah...

2)Laptop...hmm...susah btol nak cari maklumat jika equipment untuk mencari xde..
cene nak cari kalo equipment yang penting untuk mencari xdeee kann???
Ibarat...nak solat..tapi xde telekung...
ceneee???bley jep cari alternatif lain an..

hmm...bley diselesaikan..


huuuuhhhh...


3)Pegang JAwatan...tapi x rase leh handle dgn bagus..

ye ar..kalo pk...dalam mase 3 minggu da masuk u neh..

bnyak abeskan mase untuk kije GpmS...jep...hiarghh...
aku nak try ulangkaji pelajaran btol2 pon...dok asek teringat kije yang tak pernah siap untuk program...hiarghh...

kene pandai agihkan masa...
tapi terbahagi2 kan mase plak an...


huuuhhh....

5)aku x nak laaa abaikan ape yang patot aku utamakan di uni ini kan...
tujuan aku di cni belajar tros belajar an...
takde lah tinggalkan ape yang penting ann..
huk3

Ape yang penting...skrg.....

......................................................

Tenangkan fikiran..n try cari de best solution in this situation..hmm..harap aku dapat wat yang terbaik dalam hidop ne...


jika Ditakdirkan aku xde lagi di dunia inipada esok ari...

mOhon mAaf atas segala silap yang pernah ku lakukan...

Ampunkan Dosaku YA Allah...


No comments:

Pengajaran buku "Berdua Masih Lebih Baik" oleh Aiman Azlan - Menzahirkan penghargaan

Salam Sejahtera kepada semua. Setelah sekian lama tak baca buku, kini aku kembali berjinak dengan buku. Dengan percubaan 1 hari 1 helai, kin...