Sekian Lama

Salam sejahtera di atas semua umat islam yang masih hidup bernafas..

moge sihat senantiasa..hoho
macam ade orang bace ler plak an?
hahha...layan2..

untuk pengetahuan kawan2...?eh..ade ke kawan yang tahu blog aku neh?
padahal sendiri yang tak sebarkan..hoho..

sekarang neh aku sedang dalam proses menjual satu bahan bacaan kepada pelajar2 mahupon manusia yang digelr insan..di dunia ini...

yang dinamakan sebagai TABLOID ILUVISLAM...promote2 ckit..
kepada kaum2 keluarga..yang sedang membace...kepada kawan2 yang sering mengunjung...blog ini..
dengan ini aku ingin mempromosikan ape yang aku ade..

niat aku ikhlas...untuk menyebarkan dakwah islami..walopon tak sekuat umar Al-khattab yang turun padang memperjuangkan islam..

Walaupon nampak kecil usahaku..namun aku bertahan...untung tidak ku ambil kire...namun tujuan ku hanya satu..

Agama Allah itu lah yang Satu!!

Moga dipermudahkan segala urusan ya Allah...

berikut adalah antara yang telah berdaa di pasaran dan selamat dijual..


tabloid Iluvislam Edisi k2...

tabloid edisi ke 3..



tabloid edisi k4..

Tabloid yang diperkatakaan adalah sejenis surat khabar yang berbentuk islamik..
kertas yang berkualiti..(bley disimpan seperti majalah)(perlukah aku beritau sumer ini?)

hehe...
sekadar berkongsi..


Mulai esok 1hb..keluaran setiap minggu akan dijalankan...
Ya Allah...tak tahu cene nak jual dalam masa seminggu...da la bz dengan prposal...moge diberi ketabahan dalam menyebarkan dakwahmu ya Allah..

insyAllah...
doakn lah ye..kejayaan kite..~~insyAllah..berjaya dunia akhirat..

Comments

daylachan said…
eh dah igt pasword blk ke?hehe
yep3 perjuangan tetap mesti diteruskan...idup ini mmg sukar...*eceih poyo je ayat aku*
haha go pana go

Popular posts from this blog

Khas buat ko..Si Alyn isteri orang..kekeke

Moodd....Y?

Hurt,Terluka