Kenape MALAS?

Salam Sejahtera..KEpada diri ku yang terutama sekali..
semogga diri ko berada dlm sehat walafiat..
Di sini aku ingin menyatakan bahawa aku semkain hari kebalakangan ini semakin liat untuk melakukan sebarang pekerjaan..

Apaan sih kamu farhana, kok kamu malas banget mahu belajar ya.?
Kenapa sih..
mungkin kamu keciwa ya kerna tidak dapat tawaran daripada Tenaga Pengajar MUda tempoh hari kamu minta ya?
sabarlah wahai Farhana..mungkin sahaja itu bukan rezeki kamu..
Malahan mungkin juga rezeki kamu di tempat lain..
iya bisa aja kamu sambungnya di tempat lain..
Jangan begitu deh..kamu harus semangat..bahwa..Rezeki, Jodoh, Maut semuanya itu di tangan Allah..
kita hanya merancang dan Dia lah yang menentukan segalanya..

Sekarang..kamu hanya perlu fokus kepada apa yang perlu kamu buat!
Seharusnya kamu harus tahu apa sih yang kamu lakukan ini..jangan ikutin orang melulu aja..
pasti kamu bingung nanti..(erk..kenapa aku ngomong bahasa Indo di sini erk)

oK.BAIK!
aku ubah..
besok nak kene buat bebetul production..so skrg ko jgn nak tgok memane..
p ngadap buku ko sekeja..
pastuh susun ape yang ko kene buat besok..
tulis semua formulasi..dann beberapa yang ko kene lakukan..
nanti apa2 yang kurang..bagitahu aja dong..
jgn senyap aja..
yaaa...Semangat!!!
besok nak kene wat betol2..haip2~~!!!!

Ya Allah..tabahkan lah diiri ku ini di negara orang..moga ku tabah hadapi cobaan dan dugaan yang ku lakukan ini..amin2~

Comments

Popular posts from this blog

Khas buat ko..Si Alyn isteri orang..kekeke

Moodd....Y?

Hurt,Terluka