Thursday, April 7, 2011

MenyEsaL

salam Sejahtera...
Kepada diriku sendiri..
kepada kawan2 aku juga yang sedang melihat dan melayari blog yang x seberape ini..
Astaghfirullahal'azim..

banyak ketidakpatutan aku di sini ...
Xde pape pon senanye..cume aku nak luah ler sket..bende yang terbuku kat ati aku neh...
huhuhu...

kawan2 pernah rase x...satu perasaan yang mana..
Kita Mahu,tapi kawan2 kita tidak mahu..terus..kite kene ikot kawan2 kita yang tidak mahu itu..lalu..bila masa berlalu..kite menyesal dengan keputuusan yang kite buat...pernah x..pernah x..pernah x..

adus..ari nehh aku da rase da perasaaan itu..dan sangatlah tidak tenteram wahai teman2..
ape yang aku boleh buat...jika di perantauan ini..aku bersama teman2..
jika aku kesorangan..dan tiba2 kawan2 aku xde..pastilah kekok rasenye..
tapi..disebabkan kawan2 aku tidak mahu ikut latihan itu..aku turut tidak mengikutinya..lantas..akhir sekali..kesannya yang kene pada aku..

adoyaii...aku tahu korang sume x phmm..da bleh tutup da blog aku neh p blog org len..
aku nak bebel lagi..
tapi..tapi..tapi..
kenape macam ne..bende yang ko buat..tapi ko menyeesalll kemudian hari..
apa yang ko bolehh buat.
argh3333333333333xxxxxx!!!!
x suke perasaan ini..
perasaan yang menyesal...
perasaan yang ingin menyalahkan orang lain..
perasaan yang serba salahh..
perasaan yang mengikut kata orang...
perasaan yang sepertinya-ko neh x gune langsung-
perasaan yang seperti-apsal ko tetap pendirian-



sumer tuh ade..dan aku x suke perasaan ini..huk2..

pengajaran yang aku dapat..
jika kawan ko x moh..ko pk abes baik dlu..sebb SEGALA TINDAKAN KAU SEKARANG MEMPENGARUHI MASA DEPAN KAU.

daripada aku luah kat sini..
baik aku p solat luah dgn Allah..lagi baiek..

-sekian-

No comments:

Pengajaran buku "Berdua Masih Lebih Baik" oleh Aiman Azlan - Menzahirkan penghargaan

Salam Sejahtera kepada semua. Setelah sekian lama tak baca buku, kini aku kembali berjinak dengan buku. Dengan percubaan 1 hari 1 helai, kin...