DecisioN

Keputusan.

salam sejahtera buat teman2 dan rakan2 yang dikasihi walopon aku tahu xde org yang bace..aku hanya ingin meluahkan perasaan aja di sini..harap maklum..x pyh maklum pon..x masok pekse..
dengan ini menyatakan..

Keputusan.
susah sgt ke nak buat keputusan?
keputusan yang mana lagi bagus.yang mana tak bagus
keputusan yang mana melibatkan orang lain
keputusan yang mana lebih penting
keputusan yang tidak mencederakan orang ramai
kepututsan masa depan?
Siapa yang melaluinya?KAmu!
Siapa yang menelan kesannya setelah kamu membuat keputusan? ternyata kamu!

kadang2 best lak bile pk kalo kite sorang2..
kite leh wat keputusan kite sendri..tanpa perlu consider org lain punye pendapat..
tapi iyalah..ada jeleknya jugak sih..
kamu ga punye opinion org lain..tros kamu melulu..gak ada orang yg tegur..
bahaya tu..kalo kaia gitu..


Tapi..apaan sih..
kamu bingung ya?lagi dalam dilema ya..
hanya Allah yang tah gi mana aku sekarang ini..
Ya Allah..
Kau berikanlah petunjuk kepadaku..
apakah yang terbaik buatku Ya Allah..
Apakah yang terbaaik buatku Ya Allah..
Ampunkan dosaku ya Allaah...

Berikan ku petunjuk yang terbaik untuk diriku..
Berikan ku Ilham dalam memberi keputusan yang terbaik buat diriku..
Subhanallah..AllahuAkbar..
Alhamdulillah..hariini berjalan dengan lancar..
Ku mohon ya Allaah..

Jika udah selesai..ya udah nggak apa2..
tapi kalo belum...pasti tidak tenang lagi..
sepertinya kelmarin itu..
kamu terlepas disckusi bersama teman2..
warghhhhh..
gawat ini!
kamu nggak tetap sih soalnya..
kamu masih ragu2 atas keputusan kamu itu kan...
apaan sih yang kamu mahu sebenarnya..
kamu mahu seronok atau..reserach?
kok nggak bisa ya research duluan tros berseronok aja kemudian kali..kok nggak bisa ya...
bukan nggak bisa sih..soalnya kan..orang lain juga ada dalam perancangan ini..
perlu butuuh pandangan mereka juga sih..
warhhhhh.......gak suka ini...perasaan dalam dilema ini deh..
Ya Allah...Ya Tuhanku..
Ampunkan dosaku Ya Allah..Segala puji bg Allah tuhan sekalian alam..
Lindungilah aku dari segala bisikan syaitan...
ampunkan dosaku yaAllah...
Ampunkan dosaku ya Allaahh..
Ampunkan dosaku Ya Allahh...

wasalam.
-far_na

Comments

Popular posts from this blog

Khas buat ko..Si Alyn isteri orang..kekeke

Moodd....Y?

Hurt,Terluka