Perasaan itu datang kembali

Salam Sejahtera kepada rakan taulan dan juga bukan rakan taulan(eh mcm ada orang nak bace)
Reminder buat diri dan semua yg bergelar insan dan manusia. 
Pernah tak rase satu perasaan
takut
cuak
x tenteram nak wat kije tapi x wat2 
nak wat bende tapi blurrrr... 
nak pk satu bende tapi terlebih2 pikir sampai otak pusing2 
nak caye tapi x nak pecaye
nak wat bende lain tapi terwat bende lain..tapi satu hapak pon tak wat pape... 
adus2.. 
dateline da makin dekat..
mampukah aku wat sume ni.. 
neway..bende yang aku ngarut neh.. biolah..
aku juz nak luah rase atii..pe susah kalo x nak bace..bleh jln..tata

Aku ade interbiew. tapi mak ngan ayah nak p oberc.. lame plak tu..

xde orang nak bg aku semangat n tenangkan aku bile aku nak pegi interbiew.

itu yang wat aku risau.. heh.lawak x lawak? rase cam budak kecik plak bile mak bapak nak tinggalkan aku p outstation.. 

teringat tyme kecik2 dlu.. 
perasaan inilahh yg aku rase.. 
tapi kalau dlu, takut sebab..
tak taw sape yang nak jage aku ngn adek bradek n lain.. 
cane nak gi skolah.. 
sape nak bg makan..
Sekarang da besa..
risau cane nak handle emosi kalau terlebih takut tyme interbiew..(rase mcm baru nak msuk skolah bleh x?) 

risau cane nak p anto adik n bwk blik adek nek kete manual sbb x bape nak yakin lagi..bleh x?

risau kene soal2 dengan pegawai2 kerajaan yang asal die same jep cam kite..n mati pon nanti same jep mcm kite masuk dlm kubur jugak..bleh x? 

sume tuh aku rase gare2 aku da lame sgt kat umah neh.. 

bergantong arap pada mak bapak jep lebih... 

sampai wat aku rase kurang yakin pada diri sendrik.. 

neh bile orang kate da lame sgt otak tak gune..jadi beku bile da lame letak dlm peti ais.. 

nampak gaye mak bapak den takde nih..

kene berjalan2 bawak diri sendiri merantau mane nak pegi la jawabnye.. 

warghhhhhhhhhhhhhhhhh!!! 

hakikat yg harus aku trime untuk hidup di dunia.. 

Now u must know what is your goal and what do u want to achive..

Dont depend more on your parent because now its your time to do something or earn money from now..

I'm trying now.

Please Allah..
give me courage to face this world 
Show me the correct way to handle this situation
O Allah.. please be close to me.. 
Please Allah.. 

amin 

wasalam

Comments

Popular posts from this blog

Master complete Phd on the way

Tarekat Naqsabandiah Al-Kholidiah

Moodd....Y?