Thursday, June 27, 2013

RamaDHan..2012

Salam sejahtera kepada Blog ku yang berhabuk..
ape khabar?

moga sehat hendaknye..kepada kalian yang membca mahupon yang tidak membaca..

Alhamdulillah...bersyukur kepada Allah..
aku diberi kesempatan ini untuk menikmati Ramadhan mu ya Allah..
Ampunkan segala dosaku yang telah ku lakukan selama di dunia ini..
Ku mohon padamu ya Allah..
Mudahkan lah perjalanan ku di dunia ini..

Aku sedar..
aku semakin menjauhi diriMu ya Allah..
Aku semakin hilang di pandangan Mu ya Allah..
Diriku yang menyebabkan semua ini berlaku..
tiada siapa yang patot dipersalahkan..
melainkan diriku...
Ape yg telah ku lakukan..selama ini ya allah..


Andai diriku tidak bernafas lagi pada esok hari,
ku mohon ya Allah..
ampunkan lah dosaku ya Allah..


BUMI BERPUTAR DI PAKSINYA..DENGAN IZINMU YA aLLAH..
Aku bernafas di bumi Mu ini Ya Allah..atas kasih redhaMu ya Allah..
Aku diberi peluang merasai nikmat di atas hidupmu ini Ya Allah...

terima kasih ya Allah..



AllahuAkbar..

hari ni aku rase macam banyak melukan hati orang sekeliling aku,
bukan satu mahupun dua, tapi 3 dan lebih..

Ya Allah, satu dosa, melamabgkan setitik hitam di hati, kalo 3 atau 4 untuk satu hari,
kalo satu minggu dah 21 titik..
kalo sebulan 90 titik..banyaknye...

Ya Allah..semakin hitam hatiku ini..






No comments:

Pengajaran buku "Berdua Masih Lebih Baik" oleh Aiman Azlan - Menzahirkan penghargaan

Salam Sejahtera kepada semua. Setelah sekian lama tak baca buku, kini aku kembali berjinak dengan buku. Dengan percubaan 1 hari 1 helai, kin...