Sunday, June 8, 2008

saat2 genting

Salam sejahtera pada blogger ku..hahahaha

yep2..julung2 kalinye aku wat blog sendrik..
pe pekdah??

tah..tibai jek..asal aku bahagia...kah3

huhu

aku ingin meluahkan ape yg ade kat dlm liver akus neh..tak bley tarok lame2 nnt die berjangkit kat organ lain pak...aku gak yg bahye...huhuhu

ok2...intro2 dulu..ape kabao...?
sehat?
idop lagi?
hahaha...tibai ah...nak jawab..jawab..x nak jawab sudeyy..

heheh..
sekarang aku berada di atas kursi di depan laptop di bawah bumbung yang bername rumah verci cemidi di putrajaya yang besebelahan dengan taman permainan di mane sekarang yang penoh dgn bebudak yang mude2...haish....

amek ko...
setiliti mungkin aku bg ...hahaha

takde pe...neh juz nak kabo..
skrg neh ari ahad jam 5.49ptg...bertarekh 080608
woahhh..
skrg neh tyme cutis sem...dak2 u len sumer sedang ternak lemak memasing nak berlumbe sape paling kaye dengan lemak...
aku??
huaaaaaa......aku sedang bertempur di medan peperangan lagi..sebb pe..amek short sem punye psl maaa..
hmm...
aku skrg dalam zone kebluran....
blur.....blur...blurrr

aku kne wat presentation minggu depan..tapi aku...xde peralatan yg lengkap nak sediakan untuk buat sumer tuh2..huhuhuh

hanya Allah yg tahu betape resah nye...ati ku ketika ini...

huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..................

harap2 sgt minggu neh aku dapat tempoh dgn tabah...

semoge berjaye farhana...

aku tau ko boleh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haip2!!!

No comments:

Pengajaran buku "Berdua Masih Lebih Baik" oleh Aiman Azlan - Menzahirkan penghargaan

Salam Sejahtera kepada semua. Setelah sekian lama tak baca buku, kini aku kembali berjinak dengan buku. Dengan percubaan 1 hari 1 helai, kin...