Thursday, August 14, 2008

selesai sudaa...

hehehe....

Salam...sejahtera...kembali...
bersame aku di sini...diri sendiri...jam tepat pkul 5.35 pg...pada tarikh keramat...nakcuti sem ar katekan...tak sabo plak...
aku nak balik!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahha
giler aku tak tido satu ari nih..
xcayes aku...
siap dapat on9...kat dlm bilik akus sendrik...
waaaahhh...mengkagumkan...
ahahhaah....
aku suke2....
tapi pagi nnt blajao cene...aku pon tak taw laer...

hmmm...
stakakt neh..satu2.masalah aku da selesaikan...w
alopon x sumer...
slow2 arkan beb?
hahha
pe ler aku membebel sorg2 neh/..
nak tido....katil pnoh ngn brg2...hahaha...
pemalas btol aksu neh...
tah arbeb...
nseb bek aku dpt on9..lps abe swat kije...dibuatnye...td dpt...hahaha...
alamat tak abes agi ar kije aku...hahahaa


syukur nikmat...da siapp....

skrg tinggl nak blik jb...n ab repot punye soklan...gane ea....
aiyakkk....
hmm...
tu jeklar nak kabo...luah sekali skale...
pe slhnye...hehehe

k...
moga pada hari jumaat yang mulia ini....kite akan diberkati oleh Allah hendaknya...
amin....
wasalam

No comments:

Pengajaran buku "Berdua Masih Lebih Baik" oleh Aiman Azlan - Menzahirkan penghargaan

Salam Sejahtera kepada semua. Setelah sekian lama tak baca buku, kini aku kembali berjinak dengan buku. Dengan percubaan 1 hari 1 helai, kin...