Posts

Showing posts from April, 2011

LaSt minute...

Salam Sejahtera Kepada diri aku sendiri dan teman2 yang sudi membace blog aku ini..ape korang memang xde kije eh bace blog aku ne?haha..(marah ke aku?)hoho..
xde la..aku berbesar hati ade org bace..walopon aku taw..xde nye org nak bace blog aku neh..hik3..(Aku suke3x)

Dengan ini, aku memulakan tajok yang ingin aku diskusi kan..
Merujuk kepada perkara di atas..
LAst minute bermaksud Minit yang terakhir..
Saat yang terakhir, Masa yang terakhir..
Apa sebenarnye yang boleh dikaitkan dengan masa, minit dan saat yang terakhir ini..
pasti kalian tahu sendri bukan..x masok skulah..pon bleh taw ne..

Tapi..apakah yang selalu berkaitan dengan minit yang terakhir ini..
Yang ku tahu di sini adalah KERJA.
x kesahlah Kerja apa sekali pon..pasti akan ada orang yang suka untuk melakukannya pada saat yang terakhir..kan kan kan..
kalo xnk percaya sudah..anda boleh tinggalkan blog ini dengan segera..xde orang nak halang anda.
sekian.

Ape yang best sangat pasal saat terakhir ne..
yang bestnye,
ko rilek, santai
ko wat ap…

MenyEsaL

salam Sejahtera...
Kepada diriku sendiri..
kepada kawan2 aku juga yang sedang melihat dan melayari blog yang x seberape ini..
Astaghfirullahal'azim..

banyak ketidakpatutan aku di sini ...
Xde pape pon senanye..cume aku nak luah ler sket..bende yang terbuku kat ati aku neh...
huhuhu...

kawan2 pernah rase x...satu perasaan yang mana..
Kita Mahu,tapi kawan2 kita tidak mahu..terus..kite kene ikot kawan2 kita yang tidak mahu itu..lalu..bila masa berlalu..kite menyesal dengan keputuusan yang kite buat...pernah x..pernah x..pernah x..

adus..ari nehh aku da rase da perasaaan itu..dan sangatlah tidak tenteram wahai teman2..
ape yang aku boleh buat...jika di perantauan ini..aku bersama teman2..
jika aku kesorangan..dan tiba2 kawan2 aku xde..pastilah kekok rasenye..
tapi..disebabkan kawan2 aku tidak mahu ikut latihan itu..aku turut tidak mengikutinya..lantas..akhir sekali..kesannya yang kene pada aku..

adoyaii...aku tahu korang sume x phmm..da bleh tutup da blog aku neh p blog org len..
aku nak bebel lagi…

Kenape MALAS?

Salam Sejahtera..KEpada diri ku yang terutama sekali..
semogga diri ko berada dlm sehat walafiat..
Di sini aku ingin menyatakan bahawa aku semkain hari kebalakangan ini semakin liat untuk melakukan sebarang pekerjaan..

Apaan sih kamu farhana, kok kamu malas banget mahu belajar ya.?
Kenapa sih..
mungkin kamu keciwa ya kerna tidak dapat tawaran daripada Tenaga Pengajar MUda tempoh hari kamu minta ya?
sabarlah wahai Farhana..mungkin sahaja itu bukan rezeki kamu..
Malahan mungkin juga rezeki kamu di tempat lain..
iya bisa aja kamu sambungnya di tempat lain..
Jangan begitu deh..kamu harus semangat..bahwa..Rezeki, Jodoh, Maut semuanya itu di tangan Allah..
kita hanya merancang dan Dia lah yang menentukan segalanya..

Sekarang..kamu hanya perlu fokus kepada apa yang perlu kamu buat!
Seharusnya kamu harus tahu apa sih yang kamu lakukan ini..jangan ikutin orang melulu aja..
pasti kamu bingung nanti..(erk..kenapa aku ngomong bahasa Indo di sini erk)

oK.BAIK!
aku ubah..
besok nak kene buat bebetul production..s…