Monday, June 29, 2009

SungGuh X DisanGka~

Salam sejAhtera~..

BersyukuR ke HAdrAt ilahi..kErana dengan Limpah kurnIAnye..aku masih dapat menghiRup oksigen dan MenghembuskAn kArbon DioksiDa seperti manusia biasa..Alhamdulillah..

Syukur...Ya Allah..

cters Kali neh..nak kabors ttg..cter aku ari neh..

adess...

balik pada entri seblom neh..hmm...

ari neh ari isnin..jam 9.12pm..
lokasi.depan kom..
berada dalam keadaan sakit tekak..sbb batok2..n skrg rese cam nak demam pule..adeh~

hmm...
semalam ari last aku kije...
disebabkan aku last berkije pada ari semalam..membe2 tempat kije termasuk 'bos kecil' di tmpat aku kije..juge mengajak aku wat kali terakhirnye..untuk pergi meraikan keberhentianku..semalam..

untuk pengetahuan..smlm..aku kije full time..dari pagi..8.30pg..smpai 10.00mlm..
lps tuh meke leh ajak lak p mkn...x cam gelaa penat ar plak kan...

disebbkan itu...aku..tros letak Keputusan untuk MengiKot ajUn..aku X kesah..Sume TerPulang Pada Ajun..sbb aku tmpang ye anto blek umah..

gilers...dgn kesuSahan Untuk Menolak permintaaAn dari 'bos kecil' itu..
kami memaKsa diri pergI dgn HArapAn supaye Dapat mAkan Makanan YAng MenyelerakAn..

untuk pengetahuan...hanye aku n ajun jek yg berjantina perempuan..selain kami..sumer lawan jantina..ade ah dlm 10 orang..
sumer kumpol2..untuk meraikan kepermergianku..(ade terharu gak ckit)

tetapi....

SetelAh bErada Di tempAt kejAdian...
5 minit..
10minit...
15 minit...
1jam..
2jam...kemudian...

ape yg aku daapt??

teh ais+ kopok ikan!!!!!!!!!!

ko taw x..ape perasaan aku ngn ajun tyme tuh??
gilers x leh blaa..
da la jauh..
kene korek2 duit syiling nak bayo wet tol
xmkn dari pkl 3pm..
baru abes kije..penat x abes lg..

smpai2 umah..pagi buters..
gela x ingt dunia..
aku x pernah wat kije neh...

hoho...mencipta rekod..

tapi..jgn risau..aku x kemane...ajun..aka..azian..ade bersame ku..sepanjang itu..huk2..

neh..aku da benti kije..
tinggal ajun keseorangan diapit oleh jejake2 secret recipe..sebb dak2 pompuan kat citu..cam da pupus..sbb masing2 da benti untuk meneroskan plajaran..termasuk aku~hehe

semase perjumpaan selpas kije tuh...

meke tnye ah..sumer2..ape pendapat2..aku ttg..sumer2 secret recipe n pengalaman..all thing la...

mmg open ah dak2 neh sume an..bile puji~haih..idong aku terkembang sebentar..wahahha...

tapi...tuh ah..flashback blek..sumer tyme2 aku kije tuh

spt..

running bill
salah amek order
kne bayo wet mkn
berusaha bersungguh2..push mknn yg pending..
wohoho...
aku x rese sumer orang sanggup kije citu..kalo x kuat..
sape yg still kat ctu..mmg aku tabik spring ahh..so..jgn ah pandang rendah meke neh..

sbb mereke leh..kite rese dapat mkn mknn yg kite nak tuh..smpai tepat kat dpn mate kite..hm...pada sesape..yg mengetahui..akan lebih taw..ape yg cube aku msjkan..huahaha

...mgkn..aku x kan dpt rese sumer tuh..kalo aku x bertekad untuk cari pengalaman sumer tuh..

and betape aku taw..sukarnye..seseorang itu mencari wang..untuk keperluan idop..

baru aku daapt resekan kepayahan ibu bapaku..dalam mengharungi dunia pekerjaan yg penuh dgn cabaran...
sungguh...aku bersyukur...kerna diberi pluang..ini..

pengajaran..blajo sungguh2..!!haip2...hee...

balik pada ari neh punye kejadiann..

hmm..senanye..aku ade appointment gg pkol 9pg..kat shah alam..tapi..
aku lmbat 1 jam...gare2 smlm punye kes..

maka..

doc x nak jlnkan operasi ke atas aku..disebbkan kelewatan aku yg terlampau inih..
maka..aku di tangguhkan..sebulan lepas ini...
huk2..

dapat ko bayangkn perasaan ku tika itu...dgn tido x cukup...dtg2..x de pape!!
kene tangguh sebulan lak tuh~..waaaa...lamenye...

dgn xde perasaan...n blur yg teramaat sangat..

aku blik dgn sendirinye..

lalu singgah ke midvalley...untuk lepak di mph...

mmg sedap kaki aku berjalan x ingat dunia~~haha..

sorang2 lak tuh...gilers2...

patuh..blik..pengsan x ingt dunia gak..kepenatan..hahaha...


alkesah...panjang berjelaa..aku cters..mcm ade orang nak bace lak..leh tutop mate.kalo x nak tgok...

orang ini x de prasaan pon...huahahha...

okes...

skrg tyme tgu..nak msuk u...haip2..bersediakah aku??

huu..

wasalam~

1 comment:

Anonymous said...

kesian ko..

Pengajaran buku "Berdua Masih Lebih Baik" oleh Aiman Azlan - Menzahirkan penghargaan

Salam Sejahtera kepada semua. Setelah sekian lama tak baca buku, kini aku kembali berjinak dengan buku. Dengan percubaan 1 hari 1 helai, kin...